lördag 21 augusti 2010

Min nya 327a!!




I torsdags hade jag ett missat samtal från Stjärnboden. De skulle ringa när 327an i lite military hade kommit in. Det var bara att hoppa in i bilen och åka dit. Där håller tjejerna håller för full på med att plock fram Mollysar. Grabbar tag i 327orna i lite military och vintage powder, som jag så gärna ville prova, vilken skulle jag välja? Provar, tänker, känner efter. Jag hade tänkt att lite military hela tiden, men den i vintage powder var verkligen jag. Sen har jag mycket att kombinera powder med.

Både Harrys och Stjärnboden hade beställt 327an i lite lilac men den hade inte kommit. Det kan ju var så att den är lite sen, kan va bra att veta för er som beställt den.

Kramen till er!

12 kommentarer:

  1. Tror också att jag måste prova dem alltså 327:orna för att se vilken som passarmig bäst. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bloggar du?
    Det har jag totalt missat!
    Trodde bara att du följde bloggarna..
    Måste titta in här fler gånger!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Glömde skriva att 327:an var superfin!

    SvaraRadera
  4. Idag är det något skumt här... Flera av mina kommentarer på bloggarna har försvunnit, trots att det såg ut som de kom in. Bl a här! Precis en sådan väntar jag hem hit. Kommer imorgon hoppas jag! Är så nyfiken på färgen! Vad skulle du kalla färgen på broderiet. Så svårt att se på bilderna vad det är för färg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Och tack för grattishälsningen!!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Går och tittar och funderar.
    Brun med lite beige i, man kan väl säga att det är, två bruna nyanser, tyget och broderierna. Mycket finare irl, än produktbilden.

    Kram

    SvaraRadera
  7. jätte fin, hoppas snart få se den på dig.

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Ja, jag väntar med spänning på min då. Visa gärna lite olika kombinationer på den här så kan jag få lite inspiration!!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej, Vintage powder är riktigt fin tycker jag. Bra val! :-) Kram!/ (tjejen från Borås träffen)

    SvaraRadera
  10. Nina: Vad glad jag blir!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag provade faktiskt en sådan för första gången igår! Jag gillade verkligen den vita, men den kräver ju definitivt ett linne under.
    Jag ser verkligen fram emot att se dig i din! Tyckte själv att min storlek satt bra, men var lite...flygig? Mindre storlek var inte bra över bysten.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina