lördag 7 augusti 2010

Rea i Odd Mollybutiken i Köpenhamn


Vilken butik alltså!! Det var som att komma in i himmelriket. Gick där och kikade och fotade lite. En tjej i butiken kom fram och hjälpte mig för jag hade så mycket som hängde över armen. Hon sa: Jag känner igen dig. Ja, men det kanske var i Odd Mollybutiken i Stockholm sa jag. Det var ju på Freeport sa hon, ja just det så var det. Kul att träffa henne igen. Vilken service det var i butiken :)


Mycket fint i butiken och den var fortfarande välfylld. 50% på allt förutom skinn som var 30%. Igår när rean började var det fullt med folk i butiken. Men när jag var där var det lungt.




Tjejerna visar en kamra och frågar om den är min. Näe, den känner jag inte igen. Men när jag ska fota hittar jag inte kamran, pinsamt går jag fram och får min kamra. Fotar och provar igen, tror du inte att jag glömmer kameran en gång till i provrummet, de kommer igen och frågar är det din kamra. Hopplös på att hålla koll på grejerna.




Dagens köp Bikette och socking classic knee i powder.


Vilken fin klänning! Kärlek. Tyvärr behöver inte någon mer finklänning.










Vilken snygg påse man fick gå och bära hela dagen!!!
Vad mycket folk det var i stan, jag höll på att bli tokig. Orkar inte med så mycket folk, grr. Likadant inne på Tivoli, folk överallt, svårt att hitta en soffa och vila sina trötta ben.
Imorgon åker vi hem, längtar faktisk hem lite.

Kram Christina♥♥

13 kommentarer:

  1. Vilken tur du hade :-) när jag var där för några veckor sen var ju det fullpris...!!
    Ha d gott !
    Kram!
    /Peggy

    SvaraRadera
  2. Kära nån, tur man inte var där för det hade blivit farligt för plånboken. Kunde nog inte ha sett mig mätt i alla fall...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. oh vad kul att se en rapport från OM-butiken i Köpenhamn!!! Skulle gärna åka dit snart! Kramar

    SvaraRadera
  4. Visst är det en mysig butik! Har ju varit där med men hann ej fota då jag hade alla 4 barnen med mig... :)

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Vilka fina fynd du gjort! :) Ser ut som en härlig butik.

    SvaraRadera
  6. Ohhh, vilken drömbutik! Jag hade gärna tagit en tur dit på direkten:) Kul att du fotade runt!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Oh vad jag hade velat vara där! Ser massor med godbitar jag inte skulle tacka nej till:) Bra köp! Kram

    SvaraRadera
  8. Vad kul med bilder från Köpenhamnsbutiken!
    Biketten är ett perfekt reaköp!

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Ja vilken butik det ser ut till att vara! Önskar att jag åkt dit också, men hann liksom inte med allt. Får bli nästa gång. Kram gumman!

    SvaraRadera
  10. Jag var där i onsdags, jag förstod att rean var på gång men orkade inte vänta. Och tur är det för då hade jag handlat betydligt mer än jag gjorde.

    SvaraRadera
  11. Fin butik och med rea gör det ju inte så mycket att det är DKR. Kul med kameran, skulle ha kunnat vara jag!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Hihi tossa att slarva med kameran då. Vilken Molly-sommar du har haft - underbart!

    Ses snart!
    KRAM

    SvaraRadera
  13. Så mycket fint du har handlat. Jackan är så bra till allt!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina