fredag 6 augusti 2010

Unica klänningen!


När jag skulle åka till Skåne var det två butiken som jag ville till, Unica och Brogeby kids & friends. Sen fick det andra ge sig. Då var det bara att hitta på något roligt utflycktsmål som låg i närheten av Unica, det blev till Falsterbo och Skanör, det lockade jag de andra med och de svalde bytet :-)


Till Vellinge gick bra men hitta Unica var lättare sagt än gjort. Inte hade jag kollat på hitta.se var det låg. Körde runt, runt, frågade en parkarbetande tjej, som såg ut att ha kollsånt, men hon var inte därifrån. Tobias min 12 åring som fått ny mobil på semestern, hitta adressen på mobilen. Bankvägen hette den, jämte en bank tänkte vi och det stämmde. Unica hade rätt mycket kvar på rean. Där hängde den, Runaway dress i rose. Den färgen som jag allra helst ville ha, bara en kvar. Hon i kassan sa att den inte varit med på rean, utan kommit med nyss, vilken tur jag hade. Den som jag inte sett irl innan och som jag letade efter när jag var på Malmö-träffen.

♥ KRAMAR ♥

10 kommentarer:

  1. Fantastiskt fin, och den finaste färgställningen enligt mig=) Ibland skall man bara ha sån tur med plagg som står ens namn på=)
    Grattis till superfint köp!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ibland ska man ha mer än tur:) Grattis till både den teknikbegåvade sonen och till den fina klänningen./K

    SvaraRadera
  3. och så fint den passade dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Äh lägg av. Vilkern tur du har! Super snygg på dig!!!

    SvaraRadera
  5. Jag har precis en sån, och avgudar den. Det är verkligen den ultimata sommarklänningen - och min ska få gå på bröllop om tre veckor!

    Vilken tur du har, jag fick beställa min från USA, och fick tom betala tull ...

    Kram & grattis till unedrbara bilder!

    SvaraRadera
  6. Du var så fin i den! Jag har inte heller sett den, är väl kul att ha något som inte ALLA andra har? (Eller är det bara jag som inte har koll?)Hur var rean annars?
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Åh vad skoj att du hittade den. Jag var där och kikade men då hade de bara ett par enstaka plagg från OM på rea. Men nu när jag var där i onsdags så hade det helt plötsligt hängt upp en massa OM-plagg. :)
    Den är verkligen fin på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad fin du blev i den! Underbara bilder från skåne:) Kram

    SvaraRadera
  9. nu blir man ju sugen på att åka förbi underbara Unica snart! Jättefin! Kramar

    SvaraRadera
  10. Den klänninge är du verkligen supersöt i, jag har den i ljust lila och den växer för varje gång. Men den rosa är klart snyggast, vilken tur du haft!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina