lördag 14 augusti 2010

Det blev Fields of lace idag!



Det är soligt och fint väder här hos oss. Tänkte att jag skulle passa på och använda min Fol i chalk, jag har kombinerat med Spoiler underskirt, rose och mina bloomers som jag köpte på Freeport förra gången jag var där. Vilka fina spetsar!
Jag och barnen är hemma, mannen är nere(i stugan) och drar elen i den nya inglasade altanen. Ska åka fram en liten tur till byn, behöver köpa nya regnkläder till Tobias och Gabriel behöver lite nya tröjor. Barnen har bokat TV, det är Avatar maraton hela helgen, så jag tar datorn ;-)



Ha det gott!!

6 kommentarer:

  1. Vda fin du är idag!
    Hoppas att du får en riktigt fin dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det där var en väldans vacker kombo du har på dig idag. Älskar också alla spetsarna.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Du ser rent bedårande ut idag och fint foto tillsammans med klematisen, tror jag det är.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  4. Vad fint det var ihop! Och så de gulliga calou-tofflorna (?).

    SvaraRadera
  5. Å det där var en riktigt fin kombo! Älskar fields of lace...så vacker! Du är jättefin!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jättefin blogg du har! Inspirerande!
    Gillar verkligen denna dagens =)
    Ha det gott!
    /C.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina