tisdag 10 augusti 2010

Älskade 327an


Stod och kikade i garderoben, vad ska jag ha på mig idag då?? Det blev min 327a i rose som jag köpt på Tradera. Lovely kniten köpte jag i våras. Jag stod och valde mellan grey eller powder, jag skulle välja när jag provad i butiken hade jag tänkt. Min ögon föll för Lovely knit i rouge, Åhh, vilken färg. Tänkte att den kan jag få ihop många fina kombos, så den fick det bli.

Jag håller på att fundera på vilken färg jag ska välja, när höstens 327or kommer. Vilken är din favorit på höstens 327a?? Jag funderar på 327an i military, brodyren är den beige eller rosa eller något där imellan?? Är den fin irl?? Eller ska man köra ett säkert kort? Kan säga att jag har två 327or denna och en från Sovereign, white med blå brodyr.


Jag har hört att det skulle finnas massor med kantareller i skogen. Jag och Tobias tog svamkorgen och gav oss iväg. Vårt ställe ligger längs med en skogsväg som leder upp till ett soldattorp. Det var min morfars syster visade mig deras ställen, som hon och hennes man brukade plockat på, (de var de som ägde soldattorpet). Nu har vi plockat där varje höst i ca 15 år. Vi har sån tur för ingen brukar plocka svamp på våra ställen :-) Visst fanns det fina stora kantareller, stekpannan blev full. MUMS!!!



Kram Christina ♥♥

7 kommentarer:

  1. Så fin du är i LK,n o 327;an!
    Visst är det lycka när svampkorgen blir full (eller mer..)! Vattnas i munnen..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fint med det rosa i 327 ihop med LK :)

    Jag är väldigt sugen på LK i military. Får se om det blir något köp...

    Kram från Viola

    SvaraRadera
  3. Ååååå, vad gott med kantareller! Jag är också sugen på en 327:a - har ingen, så det blir definitivt en för mig. Är den normal i storlek? Kram från Mollyista

    SvaraRadera
  4. Mollyista: Jag har min vanliga storlek, ja normal är den!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad gott med kantareller, egenplockade dessutom, ännu godare.
    Och vilken kanonsnygg svampplockerska du var! Kram!

    SvaraRadera
  6. Mums vad gott med kantareller.

    Jättefint med 327:an och LK:n. Jag är också så nöjd att jag trots allt slog till på även en i rouge. Så himla härlig färg.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej hej, verkligen toppensnygga färger ihop :)
    Utav alla färger som finns så äger jag inte ett enda rött plagg, så fint på andra och själv ser jag ut som en julgris i den färgen.

    Hoppas att ni hade det toppen i Borås

    /Carina

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina