tisdag 29 mars 2011

Olika powdertoner ♥


Gillar kombon idag, Canna cardigan i powder, Poplin frilled blouse, vit och Cupcake tankett i dark powder. Att det blev Poplin frilled blouse, beror att jag och Bina pratade om den igår. Blusen har hängt i klädkammaren över vintren, men nu har jag bytt vintekläderna mot vår/sommar kläderna. För det är väl vår nu?!



Idag efter jobbet har jag roat mig med att slänga kort inne i mitt Picasa webbalbum, innan har jag inte inte hittat "slänga knappen". Men eftersom Bina lyckades att slänga en hemsk bild på mig inne i albumet så måste jag bara hitta knappen. Skam den som ger sig. En hel del är slängt nu. Var lite orolig att jag skulle trycka på någon kapp som raderade massor av bilder i bloggen. Hemska tanka att radera alla bilder i bloggen  :(  Jag har fortfarande använt 4.76% av mitt bildutrymme samma som igår. Hade tänkt att det skulle ändra sig, men det tar kanske lite tid.
Sen har jag beskärt kortet på mig. Det gick, men jag vet inte riktigt hur jag gjorde för jag höll på ett tag. Bilden blev tyvärr lite liten. Jag gör säkert bättre nästa gång.

Kram♥

6 kommentarer:

  1. Fina kläder på dig. Tyvärr är det inte riktigt vår här i Hälsingland.

    SvaraRadera
  2. I Stockholm har det snöat idag.........
    Härligt att ha dig tillbaka........har saknat dina inlägg!Ni ser ut att ha haft en härlig vecka i Fjätervålen :=)
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  3. Vi har också kallt, men våren ska ju vara på antågande snart. =)

    Härliga bilder nu och även från semestern, känner mig lite avis på att få sitta i solen och sola.

    Tror inte du behöver göra bilderna så jättesmå.

    Jag gör alltid mina bilder 1000 x 750 pixlar och laddar upp dem som små eller mellanstorlek, sen gör jag dem alltid klickbara ifall någon vill kolla detaljer.

    Jag har inte heller använt mer än 4-6% av mitt utrymme trots att jag bloggar så länge. Går bara snabbt in i Photoshop och ändrar bildstorlek till just 1000x750 pixlar, det går hur snabbt som helst.

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  4. Fin du är i powder! Nu ska jag kolla ditt fjällinlägg.

    kram!

    SvaraRadera
  5. Ja nu måste det verkligen vara vår!
    Kul att se dig på bild igen.

    SvaraRadera
  6. Du är jättefin o i dag skiner solen igen från klarblå himmel!!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina