fredag 27 augusti 2010

Biketten luftas!


Jag slutade tidigt idag! Åkte till byn för att kolla om Harrys fått in mer Odd Molly. Det hade de, men de men inte så mycket, bara 5 lådor. Jag blev blev lockad att prova var Wigwamen, men den fanns bara i svart och beige. Den satt bättre på mig än den gjort tidigare, de har nog ändrat modellen lite. :o)  Lång var den oxå, mer som en klänning än en tunika. Ska kika på vilka färger den kommer i. Är det någon som köpt Wigwam? Vilken färg tycker du den är snyggast i?  Provade 329an i vintage powder, jättefin, men inte på mig. Den var vid och fyrkantig och blev som ett tält på mig, inte så kul!!
Imorgon blir det nog en tur till Freeport, IGEN!! Ja, jag är där rätt så ofta, man vet ju inte vad man kan missa, fniss.

Dagens:
Biketten
Glanzing frill tank
Biarritz summer top, darkpink
Ester Elenora sjal
gamla jeans och converse som inte syns

Kramar

3 kommentarer:

  1. Wigwam tycker jag är snyggast i velvet. Mitt andra val hade varit almost black. Vill också till Freeport, men har 20 mil dit, så det kan inte bli ofta tyvärr. Var där när de öppnade och har sedan inte varit där. Längtar! Om du får möjlighet så kan du kanske ta några foto på vad som finns i butiken. Kul sist du varit där att man kunde kolla in utbudet bland dina bilder och drömma sig dit.

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Freeepooort, vill,vill, vill,jag med men det är så långt borta. Suck.. nåväl vad är väl Freeport , vi har ju Coop:)/K

    SvaraRadera
  3. Jag har beställt en wigwam från USA som är på väg just nu i vintage chalk men jag skulle nog kunna tänka mig en till. Tänkte jag skulle svänga inom Folk imorgon och kolla närmare eller så tar jag Ajabaja fast jag inte är förtjust i den affären och helst handlar på andra ställen.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina