lördag 28 augusti 2010

Nu har jag varit på Freeport igen!!










Idag har jag och barnen haft en mysig och trevlig dag i Kungsbacka och Göteborg. Vi började med Freeport och avslutade med att se Toy stories 3 i Göteborg. Odd Mollybutiken på Freeport var välfylld även denna gången, men som vanligt skulle man varit liten som en 1a. Jag gick ur butiken med en välfylld kasse, temat idag var ROYAL!! Det var så kul, när vi skulle åka från Kungsmässan, då  hejade Mia på mig, så kul det är när någon kommer fram och säger hej, jag läser din blogg.
Jag är rätt trött nu efter en hel dag på vift, så bilderna får tala för sig själva. Imorgon kommer mer bilder, tycker ni de är lite vinda och skeva beror det Tobbe som agerade fotograf, idag åt mamma.

Nu ska jag gå bloggpromenad och se vad ni haft för er!! Man kan väl vila sig framför datorn ;-)

Kramar


16 kommentarer:

  1. Åhh, åhhh, åhhh.
    Nu måste jag åka dit!
    Ska bli kul och se vad du köpt:-)

    SvaraRadera
  2. Jag blir sååå sugen att ta en tur till Freeport.........lite långt bara :-(
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  3. Himmel vad mycket fint som finns där! Livsfarligt för plånboken ser jag..
    Trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera
  4. Spännande vi var på väg dit idag, men dotterns tandställning lossade så vi hamnade hos tandläkaren istället. Vi gör ett nytt försök i morgon, hoppas att det finns något i storlek 2 kvar!

    SvaraRadera
  5. Ohh, vad mycket fint där fanns. Förstår att du fick en välfylld kasse med dig hem. Kul med bilder!

    Kramis Katja

    SvaraRadera
  6. Åh så mycket fint. Vilken storlek fanns 9th sweather i som du håller upp? Det är en av mina absoluta drömtröjor...

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Linaplina: Det fanns bara en av den och den var en 1a.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Det ska bli riktigt roligt att se vad du fyndade med dig hem.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  9. I'm so curious about what you got!! I love the narcissus strap dress, but I bet they only had them in size 1 :-/. Ah well, it's not like I need anything more right now ;-).

    How was Toy Story 3? My kids are desperate to see it. The worst thing about having American cousins is that they always get to see the latest Pixar movie loooong before it makes it to Sweden.

    SvaraRadera
  10. Filmen var jättebra, på slutet var den lite sorlig, tår i ögat. Barnen var helnöjda!! Hörde någon bakom mig som sa, -Det var den bästa barnfilmen jag har sett.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Ohh skoj med massor med shopping och sedan bio! Ser fram emot att få se godbitarna

    SvaraRadera
  12. That's exactly what I heard about it. Apparently, some of the grown male cousins were sniffing at the end...the tough ones who usually never cry ;-). Hopefully we'll get to see it soon!

    Kram

    SvaraRadera
  13. Puh vad skönt att höra Christina. Hade den funnits i stl 3 eller 4 hade jag nog personligen joggat ner till Kungsbacka inatt ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  14. Alltid lika kul/ frustrerande att se bilder från Freeport. Man vill ju bara dit!!! Och bara jag hör royal får jag lust att slänga på mig vandrardojjorna och börja knalla på en gång...
    Ser fram emot att få se dina fynd! Kram!

    SvaraRadera
  15. Vilken mysig dag!
    Vad gick 327an på?
    Kram

    SvaraRadera
  16. Men åhh så mycket fint, dit vill jag också åka!!

    Ha det bra!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina