söndag 8 augusti 2010

Christina ♥ Biketten


Biketten har hängt på räcket och jag har slängt ett öga på den . FIN. I Odd Mollybutiken sa tjejen att jag kunde ha den med Nymphen. Måste prova den kombon. Vilka härliga kontraster, det tuffa mot det vackra och en go stickad sjal. Hur har jag klarat mig utan den??
Ärmarna är lite långa, jag får nog vika upp dem, ser jag.
Har ni sett att på Odd Mollys hemsida finns produktbilderna kvar från våren och sommaren. Innan försvann de när nästa säsong började. Hoppas de gamla får ligga kvar ett tag.
Perfekt nu när man köper plagg på rean och kan hämta produktbilderna, lätt som en plätt!!
Kramar

13 kommentarer:

  1. Supersnyggt!!!! Älskar själv Biketten och använder den i stort sett VARJE dag! Kram gumman

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt! jag vill oxå ha en :-) ja det var så jäkla trist med fondan men jag hoppas att det löser sig snart!
    Kram!
    /Peggygirl

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Jag har sparat ner några produktbilder, men det jag funderar på är om jag får lägga upp dem på bloggen? Tänker på copyright och sånt där, vad det nu kan finnas för regler för sånt. Vet du?

    SvaraRadera
  4. Fröken Abbe: Jag vet att man inte får använda deras bilder på Tradera. Tror att det är OK, att använda de på bloggen. Alla andra gör det iallafall.
    Har tänkt på wigwam, kommer ihåg white och dark pink.
    kram

    SvaraRadera
  5. Haha... vilket roligt sammanträffande, för jag hade nymphen, den röda med biketten idag. Hoppas lägga upp bilderna under kvällen.
    Grattis till bra köp, jag fullständigt bara älskar biketten! Har använt den hur mycket som helst. Och min idé är att ha den som kofta, alltså istället för kofta i höst/ vinter. Den är ju så otroligt mjuk och skön!
    Kram snygging!

    SvaraRadera
  6. Älskar Biketten jag med! På mig är inte ärmarna långa, har väl ap-armar;) Kram

    SvaraRadera
  7. Vi får väl se vad som finns kvar imorrn. Är ju så sugen på en vit wigwam också. Ska bli så spännande! Och det var helt okej att fota i butiken?
    Tack för hjälpen! Kram!

    SvaraRadera
  8. Åker du imorgon :) Lycka till!! Kramis

    SvaraRadera
  9. Den kombon ska jag absolut testa! Tack!

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Kanonsnyggt! Biketten kan man ha till allt känns det som. :) Bästa köper ever!!!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Du är så snygg i Nymphen o Biketten!
    Viker upp mina ärmar under varma årstiden, på mig är oftast problemet det motsatta..
    Kramar

    SvaraRadera
  12. Ja, biketten är absolut vårens bästa köp för mig. Jösses vad jag använt den sen den flyttade hit. Inget dåligt bagage du fick med dig hem från semesterresan!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Jätteefint ihop, tufft möter det lite elegantare.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina