söndag 22 augusti 2010

Till Nena! Ni andra får oxå kika!!







Fick en kommentar av fina Nena om jag inte kunde fota lite kombosar med 327an i vintage powder, såklart jag kan!! Nena väntar på att henne 327 i vintage powder ska dyka upp i brevlådan. Oj vad jag  gillar denna  när jag ser hur mycket jag kan kombinera den med.

Vad har jag nu på mig:

#327 Ligth cotton embroidered s/s
#175 Lotta lotta coat, poder
#188 Blue skirt
#283 Socking classic knee powder
#245 Appertaiser skirt, chalk
#585 Emb bikette demin jacket
#528 Wool mix long cardigan, vintage chalk
#485 Slender leather glove, almost black
#409 Dynasty skirt, lite beige
#296 Decor scarf
Jeans från Lindex
Linne från KappAhl
Flera sjalar från Ester Elenora
På fossingarna Calou i beige

10 kommentarer:

  1. Jag har ögt tre st 327:or men sålt alla. Den är SÅ fin på andra men på mig ser den ut som en säck...kanske göra jag ett försök med en även i år ;0)

    Finfina kombosar, speciellt den med Wool Mix Long cardigan.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  2. Åh, så fin! Den sitter ju kanon över bysten på dig (ursäkta, jag syftar på det jag skrev innan - på mig satt den inte så bra)! Kram

    SvaraRadera
  3. Så många fina kombosar du visar, jättekul att se!=) Du är så snygg i allt...ååå dessa handskar! Längtar efter dom=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Ja, det blev verkligen en massa härliga kombosar! :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snygga kombosar!!

    Kram från Viola

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Vad roligt att du visar kombinationer så här och vilket arbete du har lagt ner men säkert ett skoj sådant.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  7. Fantastiskt! Tusen tack underbara du!!! Nu ska jag verkligen detaljstudera de här och klura på egna kombosar. Du passar verkligen toppenbra i den här! Hoppas den blir bra på mig också, men vi har ju lite lika färger så det ska nog bli bra!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Fin fint! Man blir så inspirerad!
    Speciellt med sjalen och koftan......
    Kram

    SvaraRadera
  9. Den 327 färgen är min favorit i höst! Vi får se om det blir någon iår Jag har fyra färger redan...

    SvaraRadera
  10. åh så fina kombosar du visar upp!!
    kram!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina