söndag 29 augusti 2010

♥Royal i påsen♥


Vad ska man säga, jag är mer än nöjd med vad jag hittade igår. Jag hade fyra plagg med mig in i provrmmet alla fick följa med hem, det gick att välja bort något. Det fanns bara en 327a i hela butiken det var en 4a och det stod CHRISTINA på den. Spoiler underskirt har jag 2a på, sista 2an den fanns det bara mindre storlekar kvar. A-one silk skirt har jag 3a på. Sist och inte minst A-K inspirerande Coolwool cardigan i royal. Plaggen kommer från The smart heart  och det var "bara" 30% rabatt på dem. Spännande att hitta nya kombinationer med det nya.



Är det någon som har produktbilden på A-one silk skirt i apricot i sin mapp och skulle vilja maila den till mig? Då skulle jag bli glad!! 

Kram Christina ♥♥

10 kommentarer:

  1. Fian fynd! Underbar färg!
    Jag har mailat produktbild till dig, hoppas det är rätt men jag tror det. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jättefina fynd! Royal är en underbar färg att bära.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Royal är en LJUVLUG färg men har fått inse att den inte är för mig :( Är SÅÅ avis på er som kan ha den!

    SvaraRadera
  4. Oj så många härliga godbitar! Grattis till dina fina köp! Ha en skön söndag! Kram

    SvaraRadera
  5. KUL! Undrar om det var den 327an jag sög tag i i veckan, en enda i butiken, strl 4. Tänkte på den till syrran, ringde henne och fråga men hon tackade nej...kul att du köpte den ist=)
    kram

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara färger i påsen! Så mycket fint du hittade=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  7. Mums, en massa härliga plagg och i underbara färger!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Underbart fina saker i din påse. Är lite lätt sugen att åka snart igen.

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Fina fynd du gjorde!
    Jag tycker faktiskt att 30% rabatt är riktigt bra när man jämför med att köpa höstens plagg till fullpris :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Kanonfynd !
    Snart blir det nog turer till Kungsbacka för min del åxå ;-) Stora tösen flyttar till Göteborg snart & då blir det ju tusen anledningar att köra =) ( eller så tar man tåget & gör ett shoppingstopp ) ;-)
    ♥ Åsa

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina