torsdag 10 mars 2011

Jag lever!!

Men det är fortfarande problem med bloggen. Har inte fixat det där med blidutrymme, vet ärligt talat inte vad jag ska göra. Hoppas att det snart ska lösa sig. Så här kommer ett inlägg utan bilder!

                                         ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

När jag var på Freeport i fredags, så gick jag där och kikade på den fina velouren. Tog en massa bilder, mums! Gillar dom fina mönsteren!! Jag småpratade med en av tjejerna i butiken och jag frågade om inte de hade någon velourklänning, jo det hade dom, inne på lagret! Hon frågade vilken storlek jag ville prova och hon gick och hämtade en Mrs Rogers beach dress i chalk och en lila. Jag som hade tänkt köpa den i chalk förra sommaren med det blev rouge istället för jag hittade den på rean. Så glad jag blev för mitt fynd! Tjejen sa att de tycke klänningarna var lite somriga så de skulle vänta lite med att hänga ut dem, men vilken tur jag hade!!

                                              ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Sen sprang jag på ett linne från Molly Bracken ett franskt märke som jag inte sett tidigare, det var ett jättefint spetslinne som jag hoppats att kunna visa någon dag!

Har ninjat hem en klänning på Tradera, som är röd och rosa! Bilder kommer, hoppas jag!

Just nu står det halvpackade väskor lite överallt. Några mollysar ska packas ner i väskan. På lördag åker vi iväg till Fjätervålen, som ligger nära Idre. Vi ska åka massor av slalom! På onsdag, den16 mars fyller jag 40 år och jag  kan tänka mig, att de tänker fira mig lite.

         Skickar ett gäng cyberkramar till er, fånga dem!!!!

27 kommentarer:

  1. Kul att höra i från dig, jag har saknat ditt bloggande.
    kramar och ha det fint i fjällen!

    SvaraRadera
  2. Ha en härlig resa och GRATTIS i förskott!
    Också saknat dig här:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en massa härlig skidåkning! Grattis i förskott.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Godmorgon!
    Skönt höra allt är okej! Tråkigt när det strular o krånglar med bilderna men vad göra..
    Önskar dig o familjen en härligt skidvecka i fjällen!! Var rädd om dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Grattis i förskott!
    Låter som ett bra fynd du gjorde - hoppas det löser sig med bildutrymmet
    Skida lugnt - kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis i förskott :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  7. Puh, skönt att du är tillbaka, jag har saknat dina inlägg.Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  8. Undrade vart du tog vägen,hoppas det ordnar sig med bloggen. Ha en trevlig resa o grattis i förskott !
    Kram Pjollret

    SvaraRadera
  9. Säger GRATTIS till 40! det är nu livet börjar!

    SvaraRadera
  10. Åh, jag saknade dig i Malmö!
    Något rött och rosa? Låter ju ljuvligt!
    Ha nu en skön semester!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  11. Jag hoppas du får igång allt senare. Saknar dina inlägg. Kikar alltid in på din blogg varje dag! :D

    Ha en fin lördag!

    Kram
    Erika
    erikaeveryday.blogg.se

    SvaraRadera
  12. Hoppas du har det bra, antar att du fortfarande är i fjällen någonstans och bättrar på solbrännan. ;-)


    Kraaaaam

    SvaraRadera
  13. Saknar dina inlägg...

    SvaraRadera
  14. Läste hos Bina att det här inte är vilken dag som helst utan din födelsedag! Massa GRATTIS och massa kramar!!! Hoppas du får en kanonbra dag!

    SvaraRadera
  15. Stort GRATTIS födelsedagen, hoppas du har en superhärlig dag i fjällen!

    SvaraRadera
  16. Grattis, grattis! Hoppas dubhar det bra i fjällen och att du får ordning på bilderna när du kommer hem!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  17. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MARK-TÖSEN :-)
    Hoppas ni har det fint på fjället
    Kram!

    SvaraRadera
  18. Hurra, Hurra! grattis på din föllseda´ :)

    SvaraRadera
  19. Grattis och hurra hurra hurra! på din födelsedag! Hoppas att du har det så skönt i fjällen men att du kommer hem och bloggar snart för jag saknar dig!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  20. Grattis på födelsedagen!!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  21. GRATTIS på FÖDELSEDAGEN!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  22. Grattis på födelsedagen!
    Hoppas du får en fin dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  23. Grattis hoppas att du har haft en helt underbar födelsedag! Kram

    SvaraRadera
  24. GRATTIS! i efterskott. Har saknat dina blogginlägg. Hoppas du har en bra skidresa. Kram!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina