måndag 23 augusti 2010

Ooops! En till!!


När jag var på Harrys och köpte handskarna, då hittade jag denna ;-) Jag hade tänkt att en i military skulle jag ha( den fanns på Stjärnboden)  och en till som jag skulle prova mig fram till. Almost Black känns som ett säkert kort nu i höst/vinter med en kofta över. Blev förvånad över broderierna, på produktbilderna såg de vita ut. I butiken såg de gråa ut. Hemma tog jag fram ett grått OM linne, men det var inte samma färg. Färgen var inte riktigt grå utan mer en  ljusblå/grå färg.

Kram Christina ♥♥

8 kommentarer:

  1. Hihihi....nämen fler skatter som hittar hem. :) Jättefin!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej,
    så roligt! Säker på du kommer vara superfin i alla dina nya! Svart verkar alltid vara ett säkert kort hos de flesta.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Den är så fin! Jag hade dock gärna haft vita broderier, men den versionen kanske redan finns sen tidigare? Kram

    SvaraRadera
  4. Superfin, vill också ha den i almost black..
    Håller med brodyren är mysko färg..
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är den fin! Har en hemma jag med nu. :)

    Underbara kombosar du visat med den andra.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Broderierna ser väldigt ljusblå ut på bild. Kan tänka mig att lite indigo är ganska nära i färgen? Snyggt då att matcha med en sådan chrysalis under...

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  7. Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin är den !
    •●♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥●• Kram •●♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥●•

    SvaraRadera
  8. Wow vad bra! Glasögon är dyra...och sköra.

    Finfin klänning du har på dig.

    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina