fredag 27 augusti 2010

Solklar fake :-(




Hittade dessa sjalar på KappAhl i veckan. Men idag hade jag med kameran.  De påminner lite väl mycket om Ester Elenora sjalen, blomtyg, volang i samma blomtyg dock, spets. Hur lika som hellst!! Men när man känner på den är den inte alls så mjuk och silkeslen som Ester Elenora sjalarna.
När jag var inne på Harrys idag sa tjejen, har du inte en ljus oxå , jag nickar, gillar dem. Jag har 3 sjalar från Ester Elenora och gillar dem jättemycket!!!

Kram Christina♥♥

9 kommentarer:

  1. maj god.....kopierat rakt av- TRIST Kappahl.....

    SvaraRadera
  2. Kopia rakt av. Har sett dom jag med på KappAhl....Kram!

    SvaraRadera
  3. Dom kopierar ju hejvilt överallt. Lite trist kan man tycka...

    Lyllos dig som får åka till Freeport :0)

    Ingrid

    SvaraRadera
  4. Haha, kul att vi har liknande inlägg! Ja, du vet ju att jag håller med, jag är ju definitivt ett Ester elenora-fan! Ska maila nu. Kram

    SvaraRadera
  5. Trist att de är så lika...
    Hm, kasnke ska be dig shoppa åt mig.. :) Om du åker till freeeport.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Bläää vad tråkigt med sådana kopior. Som mina calou som jag såg liknande på din sko.. Ok gör liknande.. men när de kopierar rakt av då surar jag till! Kram

    SvaraRadera
  7. Fruktansvärt trist, nästan det värsta jag vet när de kopierar rakt av och det gör både KappAhl och Lindex ganska hejvilt. Säkert HM också men de kopierar lite andra märken eller inspireras av som det så fint heter. Min Yarbard cardigan är en st 4.

    SvaraRadera
  8. Såg en som hade en sådan där sjal igår och tänkte just " en ester elenora, fast vad konstig den ser ut..." Trist som 17 är det iaf. Inspireras = ok, men rakt av kopia= fy!

    SvaraRadera
  9. Sjalen är fin men jättetrist med kopior...skulle vara roligare om de kunde hitta på eget!

    Kram till dig;)
    Adela

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina