söndag 15 augusti 2010

Cupcake frossa?!!


Jag har funderat på att det skulle vara kul med en Cupcake frossa. Cupcakesserien kom förra våren Colore Superiore. Serien består av långtop, top, tank och tankett. Mina första cupcakes hittade jag på rean förra sensommaren det var longtop och tankette i darkpowder. Gillar dem jättemycket. Mitt första köp på Tradera blev en Cupcake top i darkblue. Sen har det rullat på, har köpt de andra på Tradera oxå.
Skulle det vara kul med en vecka med olika cupcaks outfits??
Vill ni lägga en gissning på hur många cupcakes jag har??






Kramar ♥♥♥♥

9 kommentarer:

  1. Åh ingen aning, men MÅNGA!! Jag har inte en enda, lite synd är det om mig :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Måååånnngggga! :)
    Själv har jag ingen....

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja visa gärna upp dina cupcakes.Jag gissar på 10 st ;-)
    Just med spetsen nertill tycker jag är så fin.......Kram Halvan

    SvaraRadera
  4. Ja, det vill vi se, du har säkert 12 olika. Själv har jag just fått min första./K

    SvaraRadera
  5. Jag har inte riktigt koll på vad det är, men gissar på 9 st!

    Vet du hur det brukar gå till på riksträffarna med hotell? Blir man ihopparad med någon eller är det enkelrum som gäller?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fröken Abbe: 9 var helt rätt svar!!!
    Nu väntar vi på att Bina och Mira fixar ett bra pris på ett hotell. De mailar holletnamnet och vi bokar in oss där. I Stockholm hade jag enkelrum som bara kostade 500 kr. Det fanns inget fönster i rummet, men jag skulle bara sova där.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja, kör en cupcake frossa! Vill se din härliga samling.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Yohoo! Kul att jag lyckades gissa rätt :)
    Kul att du tar hotell fastän du bor nära! Tänkte åka tåg upp, men vill gärna stanna till på Freeport, får se om det funkar med tåget.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina