onsdag 25 augusti 2010

Regn och rusk



Hos oss har vi riktigt höstrusk, det regnar och blåser, HUA. Jag skjutsade barnen till skolan idag för jag tycket lite synd om Tobias när han ska cykla i detta vädret. Tog på mig min skaljacka, körde ner händerna i fickorna. Vad hittar jag där, jo mina torgvantar, Florist jacuard mitten, green. Jag städade min vantlåda i helgen, då såg jag att dessa var BORTA, trodde jag hade tappat dom. Yes, säger jag bara!!!

Idag har jag invigning av tröjan jag köpte när Freeport hade smygpremiär. Den är från Amore spare inegritas, heter Piontelle ribb3/4 selve, grey. En bra tröja att ha på jobbet, var min tanke när jag köpte den. Den är så urringad så jag har ett rosa OM linne under.

Ha det gott!!

6 kommentarer:

  1. Hej Snygg idag igen:) Undrar om det är den tröjan jag har i min garderob, i chalk, väldigt urringad. Har du produktbild på den?/K

    SvaraRadera
  2. Mimmi: Jag har bara produktbild på en mörkblå!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja fy vilket höstrusk väder..men tur man kan förgylla sin tillvaro med mollysar!
    Ha en bra dag i din nya fina tröja! Kram

    SvaraRadera
  4. Freeport va?=)! Har nämligen en Pointelle rib WRAP från A:S:I, just från Freeport. Supermjuka vardagsplagg!
    kram

    SvaraRadera
  5. Vilken lycka att hitta något oväntat i fickorna!
    Och tack för bilderna, vännen!

    SvaraRadera
  6. Åh vad skönt att de kom tillrätta! :) Ja mysiga och bekväma plagg är så skönt när det är lite kallt och regn.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina