måndag 11 april 2011

Fotoutmaning dag 2!!


Fotoutmaning dag 2,  ätbart du aldrig tröttnar på. Jag älskar glass!!! Det är helt kört att ha glass hemma, då är jag bara där och äter. Bilden är från i sommras när vi var i stugan, jag och barnen och en kompis till dem, cyklade till Tre Toppar i Trälsövsläge. Min heter glass heter gerkisk special och har färska jordgubbar och hembakat rån, mums. Åhh, vad jag längtar till stugan, med sommar och sol.
Jag ser att jag har på mig #380a Private dress i chalk.

Kram

4 kommentarer:

  1. Glass är alltid gott!! Härlig bild! Kram

    SvaraRadera
  2. Vi brukar alltid vara på Tre toppar några gånger om sommaren - bästa glassen som finns! Kände igen mig direkt :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tre toppar är ett sommarmåste för mig! Gillar inte att köa men där kan jag tåla det när jag vet att jag får en megaglass med topping i nybakt rån - mums!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mmmmmm de har den bästa glassen. Jag tröttnar inte heller på glass. Ser fram emot att träffas. Kram Pernilla

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina