torsdag 26 augusti 2010

Sommarmolly!


Var hemma en snabbis, för att åka tillbaka till jobbet för atp, åhh vilken lång arbetsdag jag haft idag, bara 11 timmar, supertrött. Igår var det regn och rusk, idag var det en go sensommardag. Så när jag skulle åka på atp kände jag för att använda min min Runaway dress, det gäller att passa på att använda sina sommarkläder för snart är det höst varken man vill eller inte. Lite inspirerad av Molly-Tina, tog jag min 9 th Sweater över klänningen, funka fint tycker jag.
Imorgon är det fredag, och jag slutar tidigt, härligt. Niklas åker till stugan som vanligt, barnen och jag är hemma. Jag ska låna tapetkartor och fundera över vilka tapeter vi ska ha i vårt nya sovrum, vitt blir det ifall, om någon trodde något annat!!  ;-)  KUL!!

Kraaam Christina♥♥

6 kommentarer:

  1. Snyggt som tusan, en riktigt lyckoträff att para ihop de 2 ju!!!
    Jag har mailat tillbaka till dig. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det känns verkligen somrigt när man ser din bild! Härligt!
    Vad fin du var innan idag också. Mysig färg på tunikan. Usch, så trist med gliringar, de kan man verkligen vara utan. :(
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men Christina???
    Fy skäms på dig!!!!
    Jag hade ingen aning om att du hade börjat blogga:-(
    Men va kul!!
    Och en jättefin blogg har du också!
    Ser du att jag följer dig nu???
    Såg att du inte kunde hänga med på skåneträffen..Så synd!
    Vi håller tummarna på nästa;-)

    Jättesnygg kombo med runaway och 9th sweater...Den har jag aldrig testat:-)

    Ha det så bra söta du, nu ska jag lägga till dig i min blogglista;-)
    Kraam

    SvaraRadera
  4. Kanonsnygg kombo!
    Ser onekligen somrigt ut, med den grönskan, solen som lyser och de vackra plaggen ihop. Var verkligen vad jag behövde, nu när jag börjat misströsta. Här i Skåne har det varit så nära höstväder man kan komma. Kul att det finns hopp kvar i landet:)

    SvaraRadera
  5. Tröttnar du på klänningen, så vet du ju min adress! ;)
    Du är jättefint somrig.

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina