måndag 30 augusti 2010

Molly i svampskogen!


Idag kör jag invigning av nya 327an i cherry som jag fyndade på Freeport. Vet inte om det syns men under har jag #234 Antidote frill tank i rose som jag köpte på Malmö-träffen, koftan är #114 Bacic v-neck cardigan i rose.

På jobbet hade vi utflykt med barnen, då hittade massor av kantareller. Tänkte att jag måste ut och kolla mina ställen. När jag kom hem åt vi  bara kvällsmat, sen stack jag och barnen ut i svamskogen. det fanns en hel del svamp, men inte jättemycket, 2 liter fick vi ihop ;-)  Jag ser lite trött ut på korten och det är jag oxå!!!





Kraaam Christina ♥ ♥


9 kommentarer:

  1. Snyggt, färgen klär dej./K

    SvaraRadera
  2. Du matchar både kläder & själva bloggen HELT klockrent =) En fröjd för ögat att komma in här i din blogg !
    ♥ Åsa

    SvaraRadera
  3. Super fin den är i Cherry på dig. Jag köpte en men tyvärr så släppte den i broderiet och de hade ingen ny. :/ Saknar den lite....
    Mysigt med svampplockning.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad bra du passar i cherryn! Urfint..mysigt med svampskogen o hörlig korg! Kram

    SvaraRadera
  5. Du är ju underbar, utflykt i svamskogen med nya 327an :-D Du skulle bara veta vilka mullekläder jag brukar dra på mig när vi plockar svamp. Hihihi

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Åh vad gott med gula kantareller! Är tyvärr för lat för att plocka själv, jag köper dom;) Fin som snus i Cherry:) Kram

    SvaraRadera
  7. mums med kantareller, har en del i frysen fast jag har ej plockat själv.
    Fin är du.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Ser väldigt mysigt ut där ute i skogen. Hinner inte alls ge mig ut nu, men som tur var ringde mamma igårkväll och då hade min morbror varit där med groteska mängder gula kantareller, så nu ska jag få bli vid hälften. jippi!!!
    Så fin den är i cherry. Jag hade på min i indiogo från vårens idag på jobbet och fick enorma mängder beröm för den. Kul! Vilken härlig blus det är - i alla färgställningar!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina