torsdag 12 augusti 2010

Kärlek vid första ögonkastet!


I tidningen Lantliv fanns det hösten 2008 en annons, med tunikan Summer of 2007 i rose. Jag blev STÖRTKÄR. Jag vet att jag googlade på Odd Molly, var fanns en butik nära mig? Harrys i byn hade Odd Molly, måste dit!! Jag hade inte tittat åt Odd Molly tidigare, trodde inte de hade min storlek. På Harrys hängde DEN!! Jag var där och provade. Har för mig att jag tyckte en var lite trång över bysten och dyr var den ju oxå. Så det blev inget köp:(

När rean började, tänkte jag att jag måste gå till Harrys, den dagen jobbade jag till 17.30, inte fanns det kvar många Odd Molly kvar, men det hängde en 329a Socity bucket, grey, för halva priset och den blev MIN!

Det blev några fina inköp under våren, sen var jag fast!
Jag har inte kunnat glömma Summer of 2007 i rose, hittade min på Tradera, köpte den av en tjej, som jag sen gjorde min första swapp med! Den swappen blev en Scarf scarf i rose.

♥ KRAM ♥

9 kommentarer:

  1. Åhh, den där är så fin! SKulle vilja ha den med.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Den är så himla fin på dig! Jag skulle vilja hitta en i vitt med rosa eller blå brodyr. Man är ju dock lite försiktig att köpa den via Tradera.

    Ha en härlig torsdag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. ¨åhh verkligen fin på dig!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Alltså, jag blir ju avis, du klär sååå bra i den färgen. Själv får jag en dragning åt Miss P. Det funkar inte eller så har jag inte hittat rätt nyans./K

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Du är verkligen fin i den och roligt att du berättar historien bakom.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  6. hihi Samma första kärlek som mig men min var vit med cerise brodyr. ÄLSKAR den fortfarande och kommer aldrig att sälja den :D Kram

    SvaraRadera
  7. Jaa den är underbar! Det var min andra Odd Molly-blus som jag köpte - och senare sålde - hur puckat var inte det? Tur jag fick tag i en igen.

    Fin är du!

    (tack för att du lyssnade på min önskan)

    KRAm

    SvaraRadera
  8. Den var jättefin på dig! Har inte sett den i den färgen innan, men rosa är ju min grej. Den skulle jag absolut vilja ha!

    SvaraRadera
  9. Håller med, denna tunikan är så underbart fin och just denna ljusrosa är så läcker. jag har den själv och jag kommer aldrig att sälja den.
    Du är såå fin i den!!
    Kram Ina

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina