torsdag 21 april 2011

Provning på Wonder!


Hur hade dom tänkt här?? Ska man ha linne under underklänningen, så inte dom trillar ut?? Synd för jag gillar den.


Här provar jag Dareme dress, som jag blev kär i. Men behöver jag en till underklänningar? Svart blir NEJ!  


Provar fina Silk sleveless i apricot, finaste färgen enligt mig! Jag har Dareme dress under. Har läst att många tycker den är lång. Jag tycker den sticker fint fram. Jag är ändå kort 162cm  och provar 4an.


Detta är min dagens, jag är lite rödmosig av allt provande ;-)

2 kommentarer:

  1. Ja vad konstig den såg ut i ringingen den översta!! Skumt.. Siden dressen är ju dina färger i garderoben!! Söt på dig! Köpte du den..?
    Tack för du visar oss alla finingar!
    Ha en fortsatt mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Verkligen skum urringning på den översta. Tycker den är superfin annars och har funderat på den men nu kanske man får fundera om...

    Tack för provningsbilderna. Mest gillar jag nog ändå canna koftan. Måste bli min så snart jag kan bestämma vilken färg jag vill ha...

    Önskar dig en fortsatt trevlig påskhelg

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina