torsdag 19 augusti 2010

Mina nya handskar

Efter jobbet åkte jag hem till barnen. Gabriel hade kommit hem och Tobias kom snart hem cyklande. Vi åt mellanmål och pratade om hur först skoldagen varit. Sen stack jag väg en sväng på byn. Inne på Harrys stod tjejerna och packade upp för fullt. Jackor, sjalar 327or, sidenplagg och halsdukarna var vad jag kunde se. När jag fick se handskarna Slender leather glove blev jag förvånad, de var GRÅ, jag som hade föreställt mig dem som svarta. De var verkligen jättefina, provade 1/2an och de satt perfekt. Sen  provade jag ett sidenplagg med hopp om att de var lite rymligare denna höst, men icke. Provade en 327a i powder, oops!! vad liten den var, nu blev jag riktigt rädd att de gjort 327orn mindre än innan. Det visade sig att 4an var en felmärkt 2a. Hua, men de hade bara beställt en 4a i powder. Det blev ett besök på *boden oxå! Det blev 3köp idag, handskarn och lite till........vad kan det vara??

KRAAAM!!

13 kommentarer:

  1. Oj vad de felmärker...

    Jag trodde också att de var svarta, vilken överraskning! Spännande och se vad du shoppat idag. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men OJ är handskarna grå? Men kanske ändå lika snygga...

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  3. Åhh så fina, jag längtar tills mina kommer. Är dom svarta eller grå??
    Vad har du normal för storlek (6,7,8 eller?) på handskar?
    Men jag måste ju likaså sitta på mina fingrar nu:) Har ju hyvlat kortet ganska bra och då håller jag ju värmen samtidigt.

    SvaraRadera
  4. Ja, handskarna blir nog verkligen höstens storsäljare. Och jättevackra är de ju! Skönt att höra att inte 327:an är mindre i år, när man just beställt en! Blev lite nervös där ett tag...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Spännande! Vad har du lagt vantarna på?

    Har äntligen mailat dig, by the way!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad mer har du lagt vantarna på då? :)

    Spännande.

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Jag provade också handskarna idag och slogs av att de inte var riktigt svarta. Stl 1/2 var för liten för mig och jag brukar ha stl 8 i handskar.

    Mycke annat fint fanns också...

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Vilka skönheter! Att dom var grå ja det trodde man inte, men de ser jättefina ut ändå ju.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Superfina! Är nyfiken på de andra köpen också.

    Kram

    SvaraRadera
  10. Oj är de grå!? Det var en överraskning, de ser verkligen helsvarta ut på produktbilderna... De är såå fina!!! Lite sugen faktiskt måste jag erkänna!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  11. Men åååå så fina!!Grattis til FINT köp!!Undrar om den butiken skickar? Vet du? Jag har jagat dem...de verkar slutsålda redan i många nätbutiker;)

    kram
    Adela

    SvaraRadera
  12. Oh, my gawwwd som vi säger Ibiza - vad kan det vara? Håll oss på halster, det gillar vi ;-) (Men att handskarna var mer åt det gråa hållet, det gillar vi INTE!)

    SvaraRadera
  13. Supersnygga handskar, trots att dom är mer grå än svarta ;-) Vad du köpte mer ? Hm..... något i silk ? ha en fin helg =)
    KRAM !

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina