lördag 14 augusti 2010

Det blir ingen Skåneträff för mig :o(



Jag berättade för Niklas att den 11 september ska jag på Molly-träff i Skåne. Men mamma fyller ju år då, säger han. Ja, just det, men nu var ju jag först, kontrar jag med. Hon fyller 70 på fredagen, jag försöker att vi kan gå ut och äta den dagen, men det gick inte. Har varit arg och irriterad hela dagen. Jag får trösta mig med att Göteborgsträffen kommer snart!!!!

Det är så himla kul att blogga, jag är så glad att så många hittar till min blogg. Jag har ca 200 unika besökare varje dag, mitt rekord är 344. KUL att ni kommer hit och ännu roligare när jag får kommentarer!
Ikväll ska vi äta hallon och blåbärspaj, med vaniljglass. Hallonen är köpta, men blåbären plockade jag förra sommaren. Dax att äta upp dem nu, för snart plockar jag nya. Mamma och pappa har en blåbärsbuske som är större än mig. Ni må tro att det blir mycket blåbär på den busken och de vill gärna att jag plockar och det säger jag inte nej till.
Kramis

8 kommentarer:

  1. Jag förstår att du blev besviken. Jag skulle också ha tyckt att det vore roligt att få delta i en träff. Men jag bor ju så långt norrut att det inte känns realistiskt - tyvärr!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Ah typiskt d¨å.Kan inte tanta ändra dag på sin födelsedag *S*? men som du säger GBGträff snart oxå! Ska bli kul, hoppas man får en plats=)!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad trist att du inte kan komma! Hade ju sett fram emot att träffa dig igen.
    Vi får väl hålla tummarna på att vi ses i Göteborg istället. Kram!

    SvaraRadera
  4. Ahh, förstår besvikelsen. Nu när det ändå är så nära./K

    SvaraRadera
  5. I'm in the same boat :-(. I got booked for a trip at just the wrong time, making it impossible for me to go down to Skåne for the Mollyträff...I'm definitely disappointed!

    Raspberry/blueberry pie sounds wonderful! My husband recently picked about 6 kilos of blueberries, but I'll need more to get us through the winter. I think I'll send him on another expedition tomorrow ;-).

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Nej men vad trist. :( Jag som sett fram emot att träffa dig igen. Tur att du har Göteborgsträffen att se fram emot.

    Gud vad du frestas med pajen!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Trist! God pajen ser ut:) Kram

    SvaraRadera
  8. Åh, vad synd! Kanske ses vi i Götebborg?

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina