fredag 20 augusti 2010

Cupcake ♥ Biarritz

Fredag morgon  och solen lyser, härligt! Idag stänger jag på jobbet, sen måste jag handla mat. Niklas åker ner till stugan, så jag och barnen blir hemma.
Igår fick min livealot flyga in i tvättmaskinen, med både flott fläckar och saft fläckar (vi kokade saft på jobbet). I morse hängde jag upp den ren och fin vad jag kunde se. Jag vill andvända mina mollysar om det blir fläckar får jag ta det. Jag blir inte glad när de bara ska hänga i garderoben. Nej de ska ju användas. Häromdagen bar jag ett barn, som var ledsen, hon var snorig och rätt som det var höll hon på att gnida av sig på mig. Men jag han hejda det hela, men en jobbarkompis sa man ska inte ha finkläder. Det spelar ingen roll om men har finkläder, ingen vill väl ha snor på sig. Så torkade jag av den lilla näsan. Ibland säger barnen vad fin du är och då blir jag glad!! Idag kommer jag nog ha några barn som kollar på  mollypengar med de färgade stenarna,  på Biarritzen, dom är så jättefina tycker de!!

Kramis

6 kommentarer:

  1. Helt rätt, kläderna är till för att användas. :)
    Ha en skön fredag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jajamen. Kläderna är till för att användas som Jeanette sgäer :D Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du är jättefin men skulle nog inte våga använda alla plagg i det jobb du har. Du är modig och duktig som gör det!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Helt rätt inställning! Och precis som du säger, man vill väl inte bli nersnorad oavsett vad man har på sig!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag håller delvis med, alltså att man ska använda sin plagg. De gör ju ingen speciell nytta i garderoben, men samtidigt är jag så pass rädd om vissa av mina plagg att jag verkligen skulle avstå ha dem på mig bland ett gäng dagisungar och precis som du skriver, man vill varken ha snor på Mollysar eller på andra plagg.
    Kram Katja

    SvaraRadera
  6. Klart kläderna ska användas!

    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina