onsdag 4 augusti 2010

Shopping i Skåne!



Idag skulle vi åka till Skanör/Falstebo och sola och bada. Bra att jag stoppade i lappen med alla Mollybutiker i Skåne. Först stoppet blev Vellinge, fy vad vi snurrade runt där innan vi hittade Unica. Tur att Tobias hade vägvisning via hans nya mobil. På Unica hittade jag något jag letade efter på Malmö-träffen. Det är bara att kika i påsen!

I Höllviken hittade jag butiken Hem&Hav, en jättemysig butik. Där hängde en underbar sjal som jag inte kunde motstå, sjalar kan man inte få förmånga av.

Queens fick oxå ett besök ;-) Ur butiken gick jag med en påse!!

För tillfället har jag stillat mitt shoppingbehov. Men nu snart kommer väl nästa släpp. Tror och hoppas att 327orna är med?!








Killarna i familjen badade i Falsterbo, medans jag satt och lapade sol. Härligt!!





Dagens har bestått av detta linne, det kommer från Living Tenfold #574 Selve less tank, chalk. Någon som har produktbilden på linnet? Jag har hittat produktbilden till grey, men inte för chalk. Hade en rosa tyllkjol och korta vita spetstajts, min grå Mesh short cardigan var med, men den behövdes inte :)



I morgon visar jag vad jag hade i påsen från Queens, tänkte att den skulle bli dagens!!

♥KRAMAR♥

9 kommentarer:

  1. Visst finns det mycket fint i Skåne! Underbart köp och ska bli spännande att se vad du köpt mer! kramar

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du hittade den:) Fina bilder från Falsterbo! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, så spännande! Har inte själv besökt de butikerna.

    MVH Em

    SvaraRadera
  4. Är det den jag tror? I sa fall fanns den kvar i storlek 0 eller 1??

    Fina bilder, vilket vackert landskap.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Livet i byn: Det var den sista, den hade nyss kommit med på rean, så jag hade tur att den hängde där till mig!!!!

    SvaraRadera
  6. Eftersom jag är skåning så är jag lite sen... men shit vilka underbara bilder på dig på Ven! Skönhet X 2! Kram!

    SvaraRadera
  7. Åh har du varit här nere? Visst är Hem & Hav en mysig butik. Skoj att du hittade en massa fynd. :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej hej, där är ju du :)

    Ja visst är Falsterbo vackert även om det var några år sedan som jag var där.
    Shoppa är underbart och instämmer i att man verkligen inte kan få för måga sjalar =)

    /Carina

    SvaraRadera
  9. Åh, du är en HÖJDARE på att alltid veta det riktiga namnet på alla Mollysar =) Det har jag för mej att jag sa till dej redan när vi träffades i Malmö =) Hur bär du dej åt ? *S*
    Ja, jag tittar in här igen senare, när du visar dagens =)

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina