onsdag 30 mars 2011

Födelsedagspresenten!

I present, på födelsedagen fick jag denna söta lilla kamera av min familj. Tänk att de visste att jag gillade rosa. Skönt att ha en egen, innan hade jag lagt beslag på Niklas och han ville nog ha tillbaka sin.

Klockan är 06:00 och jag har hoppat i vanliga vardagskläder, Mesh cardigan 2 olika vita linnen, gammal sjal från Very yellow. Funkar bra att jobba i.

Slutade tidigt idag, fick för mig att jag skulle prova och fota denna, Rock a fellow, "någonting" i storlek 4a. Tänk ett sidenplagg som passar mig ;-) Vill ha!!! Sen provar jag med Begonia cardigan, skit oxå men den är fin.


Utanför min dörr har jag planterat vårliljor i en gammal järngryta. De tål inte frost så får bära dem både ut och in. 

Så skönt, idag har jag beskärt mina bilder och jag fattade till och med var jag gjorde!!! Himla bra att kunna ta bort krafs som men INTE vill ha med, TACK Bina, för alla tips jag fick iförgår <3

Kramis

3 kommentarer:

  1. Roligt att du är tillbaka i Mollywood och det med ny kamera, den är jättesöt i rosa.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fin kamera och fina vårblommor:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Meshen är så fin! Dags o plocka fram kanske..
    Kul o prova lite..
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina