måndag 2 augusti 2010

Vi grillar fast det regnar!


Min "lille" Gabriel sitter och grillar i regnet, bäst att mamma kommer och kollar läget. Ikväll provar jag rosé vinet som Mia rekommenderade, Lord Zinclair, jättegott!



Idag har jag haft hela tre dagens på mig! Två av den ser ni på bilderna.

När vi hade checkat ut från rummet åkte vi till Brogeby kids & friend, snyft jag hittade inget, på rean. Det fanns kvar mycket till ordinarie priser.

Kollade även hos Olofsson i Landskrona, likadant där rea på vissa utvalda mollysar, som jag inte ville ha, men ordinarie priser på det andra. Det fanns ett linne som jag kunde tänka mig, från hösten 09, men jag ger inte ordinarie pris för det.

"Hemma" rear butikerna ut Odd Molly, de har liksom inte kvar gamalt utan bara det senaste. Gillar inte när det hänger gamla Mollysar för ordinarie priser.

Jag vill har bra rea, nu!!

7 kommentarer:

  1. Kära du... du semestrar på helt fel ställe ;-)
    Hihi... jag som är i Stockholm fyndar för glatta livet! Tre plagg fick följa med från Barkarby idag :-)

    Fast vädermässigt verkar ni ha samma väder som vi. Tre mollysar så fint kombinerat är inte dåligt en regnig dag :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Håller med, bara rea nu!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Hejsan
    Hoppas ni har plåttak på stugan, det är mysigt att ligga i regnet och höra hur det droppar mot plåttaket.

    Fint värre låter det ju med 3 klädbyten på en dag, dresscode i stugbyn? :)

    Jag vill ha rea, riktig tokrea och förstås en affär i närheten där rean pågår. Vill ju inte köra sådär 40 mil enkelväg (DD I Umeå) för 30% och några plagg bara. Sen får ju gärna höstens kollektion komma NU!!/K

    http://mimmismums.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Visst är det lite fult av dem att inte rea allt. Synd att du inte hittade något idag men det går kanske inte nöd på din garderob iheller. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fast jag var också i Borgeby idag, och de rear ju allt från vår och sommar till 50%, däremot är den nya höstkollektionen till ordinarie. Jag tror att där finns någon Lovley Knit från tidigare kollektion som ej reas, men allt de andra var på rea. Inte så mycket kvar nu, mest kvar i de små storlekarna. Ser mysigt ut med grill och paraply faktiskt. Ha det så gott.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag håller med dig, man blir nästan lite förbannad när det hänger kvar flera år gamla plagg till full-pris. Vad gott med grillat:) Kram

    SvaraRadera
  7. Ah, så du har inspekterat Olofssons i La ? ja, jag har inte vågat, varken dit eller i Borgeby. men skönt att veta att det inte skrek bra rea... hade du skrivit det, hade det blivit en körning direkt *S*
    men såklart, Snart börjar ju det komma ännu mer nytt, så varför säljer dom inte ut tidigare kollektioner ? Må allra bäst !

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina