tisdag 24 augusti 2010

Hemma mys!

På jobbet var jag omolly idag och tur var väl det. Jag bakade blåbärsmuffins med crumble med barnen, jag råkade trycka igång elvispen, sådär så det sprutar smet överallt. Men  barnen tyckte det var ROLIGT! Blev lite prickig. Hemma duschade jag och tog på mig detta, #692 Velvet cotton tunic, almost block, #898 Cupcake tank, purple #662 Smallville bloomers, purple.
Kollade läget i byn efter jobbet, hittade en kopia på Ester Elenora sjalen på KappAhl. Sjalen var med blommor på, och en bred spets, tror inte den hade någon volang, men väldigt Ester Elenora inspirerad, SÅ TRÅKIGT.
I våras kom Tobias hem från skolan med trasiga glasögon. Vi (eller det var jag) fick köpa nya, vi prova med att laga dem, men det höll inte. Kollade med skolan men de hade ingen försäkring som täckte detta. Idag tog jag äntligen tag i att ringa till vårt försäkringsbolag. Det känns jättebra för jag kommer att få tillbaka ca 1500kr, GLAD!!

Kraam Christina ♥♥

5 kommentarer:

  1. Härligt att få tillbaka pengar!
    Fin i din mys dress.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna se fler bilder på tunikan! Har span på något liknande på Tradera, kan det vara en sådan du har (står något med feather på ärmen)?

    SvaraRadera
  3. Fröken Abbe, det står Flow feathers på armen, den kom vintern 2008. Inhandlad på Tradera ;-) I lajk!!! Jag kan maila produktbilden på den om du vill!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men så bra att försäkringen gick in och täckte lite av kostnaden. Sådant kan ju bli dyrt!!

    Klänningen är så fin, jag är sugen på en från årets kollektion den som liknar denna.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  5. Jisses... ja blåbär & Odd går INTE hand i hand .... *ryser*

    Skönt att du får lite f-slantar. Glasögon är ju inte det billigaste att köpa har jag förstått.

    ♥ <------ Åh det är nog
    från DIN sida som jag
    fått detta beteende med att göra ♥ .... ja det ser liksom så himla "ombonat" ut på bloggen när man gör dessa lite här & där. men hittar jag stjärnor, DÅ byter jag ut alla ♥

    Kram ! Åsa

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina