torsdag 19 augusti 2010

Livealot ♥ Cupcake




Smyger upp tidigt och duschar.  Efter en stund kommer barnen och undrar är det IDAG skolan börjar? Ja, idag börjar skolan. Äntligen säger Tobias. För Gabriel är det lite pirrit då han byter skola. Första dagen cyklar de ihop och det känns tryggt. Gabriels nycklar ligger kvar i stugan , så Niklas har letat fram ett kabellås till honom. Idag slutar jag tidigt, ska smita in på Harrys och se om något kommit!
Idag blev det Cupcake top, darkblue och Levelot blouse powder. Jag såg en tjej med den förra våren, DEN vill jag ha. In på Harrys men slut var den. Minns att jag hade provat modellen då den kom men jag tyckte den var vid. Synd att den var SLUT. Hade inga tankar på webb-shoppar, då. Men när jag kom ner till Varberg, det måste vara juni, hade de bara kavar två Odd Molly plagg i hela butiken denna och en trisha. Bägge var på rea och de blev mina! Man kan nog säga ett efter det köpet, blev jag fast i Odd Molly!

Ha en bra dag!!

3 kommentarer:

  1. Livealoten i den färgen är absolut finaste färgen. Jag äger den inte men jag hoppas ramla över en i min storlek någon gång.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  2. Super fina färger.

    Ha en toppen dag.

    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina