lördag 21 augusti 2010

Cupcakes och dumma virus :o(

 








Godmorgon! Det var lite tomt från min sida igår, ledsen för det. Men jag hade fått virus, inte jag då utan min laptop. Så här var det, jag kommenterade inne hos Fröken Abbe, att jag inte hittade hennes mailadress. Sen fick jag ett mail från Elin Jansdotter, med massa engelsktext. tänkte, mitt dumma flan, att det var hennes adress, så jag svarade på mailen. Men så igår fick jag mail från Fröken Abbe, blev lite förvirrad. SÅ NU LÄGGER JAG UT EN VARNING, ÖPPNA INTE OKÄNDA MAIL!! Detta visste jag innan men tänkte inte på det, det såg så verkligt ut. Fröken Abbe har INGET att göra med virus mailet. Men så det kan bli. Jag fick ett bryt igår när jag insåg att datorn funkade nada. Vem ryckte in? Mammas stora kille, Tobias, jag är så himla stolt över honom som fixade viruset med hjälp av pappa via telefon. Jag sprang och tittade han visade, vilken kväll. Så skönt när det slog om från HOTAD till SÄKER på säkerhetspaketet.

Vad gjorde jag då?? Jo, jag tog garderobsrensning, SKÖNT, 3 påsar bort, med sånt som är tråkigt eller jag ändå inte använder. Rensningen måste fortsätta nere i klädkammaren oxxå, bäst att passa på när man har inspiration.

Lägger ut lite bilder på kombos där Cupckes ingår. Cupcaksspetsen är så fin när den sticker ut och förlänger. Det sista kortet är med så ni ser skillnaden mellan tankett( i darkpowder) och tank( i purple), bägge är i storlek 3, tanketten är betydligt större och vidare, än tanks. Jag har gått ner en storlek på mina cupcakes, förutom toppen där har jag gått ner två storlekar.


KRAAAM!!  ♥♥

5 kommentarer:

  1. Ja det där ska man akta sig för...man får mail från "vanliga personer" tror man och så kan de vara fulla med virus..!! skönt att det löste sig!
    Du har en hel del cupcakes ser jag ;-) själv äger jag en ynka ;-) men jag gillar den :-)
    Kram!
    /Peggy

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du klargjorde det! När jag fick höra detta blev jag ju förvånad eftersom jag inte mailat dig tidigare. Och jag är alltså inte Elin. Får väl ta upp detta även på min blogg. Hoppas ingen tror något om mig nu.

    SvaraRadera
  3. Vad trist med virus. Usch! Underbara, inspirerande bilder. Har bara en cupcake (longtop eller vad den heter...) och den har jag gått ner 2 storlekar på...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Å så mycket fint du har! Massa härliga mollysar!
    Tack för ditt tips! Nu har jag ringt Harrys och mina handskar kommer i veckan! TACK snälla för svar med nummer m m.=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  5. Riktigt härlig Cupcake kavalkad! :)
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina