tisdag 17 augusti 2010

Cupcakes i darkpowder!


Idag tog jag fram mina Cupcakes på sängen, så det var lite lättare att se. Men jag hittade "bara" 8 Cupcakes. Jag som trodde de var 9st.
Vad jag hoppade i är Cupcake longtop i powder, linne från Living Tenfold #574 Selve less tank i chalk, kjolen från Freeport #409 Dynasty skirt, lite beige, till underkjol använder jag Cupcake tankett i darkpowder!!!! Funkar jättebra! Sjalen passade så bra till, så jag slängde på mig den.











Måste åka och jobba, slutar sent, har jouren, så vi ses sent ikväll!!
Kramar♥♥

5 kommentarer:

  1. Hej, En fin samling du har. Har också använt cupcake tankett som underskirt, funkar så bra så.

    SvaraRadera
  2. Vad fin den långärmande Cupcaken är! Färgen gillar jag också. Kram!

    SvaraRadera
  3. Va söt du är i Cupcaken och sjalen är så fin!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin i outfiten!
    Så härligt och se alla dessa olika kombinationer.
    Njuter och tittar vidare :)

    //Ulrica

    SvaraRadera
  5. Supergulligt, vilka härliga kaffe-färger du har parat ihop :-)

    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina