söndag 1 maj 2011

Vad är detta?????

Uppdaterat: Säljaren skriver i mailet att den är äkta och att hon köpt den i Tyskland. Jag mailar tillbaka till henna och berättar vad jag tror, att det är en kopia.
Uppdaterat igen: Nu har säljaren lagt upp ännu en annons, nu med en mörk variant av kofta. Jag anmälde även den! 


Hittade en annons på Tradera, den ser inte alls ut som min. Min ser ut som produktbilderna. Är det som jag tror är det mycket tråkigt. Jag har mailat säjaren och frågat var h*n köpt den och väntar på svar.












Säljaren har även ute denna kofta till försäljning, jag känner inte igen den, gör du det?

11 kommentarer:

  1. Oj, vad konstigt det ser ut! Skicka bilderna till OM och fråga tycker jag!
    hoppas du haft en skön valborg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tror inte det där är Odd Molly, absolut inte den första men jag kan ju ha fel men det tror jag nog inte att jag har tyvärr...
    Kram Ina

    SvaraRadera
  3. Jag såg samma annonsen i den tyska eBaysidan för 1-2 månad sedan, såg märkliga ut. Tror inte att de är äkta.

    SvaraRadera
  4. Ser inte ut att vara OM för mig heller.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hmm, mystiskt tycke jag också.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Nja, verkar skumt....

    Kram från V

    SvaraRadera
  7. Nä fy, det skriker ju kopia. Jag har också den klänningen och den där är ju inte ens i närheten.

    Skumt och hoppas ingen budar i god tro.
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Det där är definitivt kopia! Anmäl direkt (även om det inte brukar hjälpa så mycket...)! Fy vad tråkigt :-(

    Hoppas du får en fin 1:a maj!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Säljaren vet tydligen inte så mycket, mer än att de är köpta i Tyskland.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina