torsdag 26 maj 2011

Traderafynd!


Fint jag matchar med mina blåa akvilejor!
Har precis brutit upp Tradera paketet och fått på mig tunikan som heter #962 Jane loves Terry, tror färgen heter blue, eller kan det vara darkblue?? Den är i frotté och är inte så mjuk, får väl tvätta den i sköljmedel. Den passar jättebra, men det är bara armarna som är lite långa, får se om jag kan hitta på något med halsbandssnodd :o)


Jag gillar det fina mönstret och dom rosa fjärilarna!


Kameran har kommit till rätta, den låg där jag hoppades på, bland min kläder på jobbet, skönt!!!

6 kommentarer:

  1. Grattis - den är så somrig och fin :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Var det av mig du vann? Jättefin!
    jag heter Millan00 på tradera och gambia90 på familjeliv

    SvaraRadera
  3. Camilla, där är ju du!! Vad kul, ja jag har köpt den av dig ;-) Har precis gett dig omdöme ;-)
    Jag har väntat på denna på Tradera och nu kom den!!
    Tack för affären!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vassego! jag älskade den verkligen men har gått ned i vikt så jag behöver en 3a....

    SvaraRadera
  5. Jag har en sån jag med, så fin! Har varit dålig på att använda den tyvärr men nu ska den fram! Kram

    SvaraRadera
  6. Du är jättefin i den, grattis till fint fynd.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina