onsdag 11 maj 2011

Tog en tripp till Borås!

Jag promenerar längs Viskan in mot stan. Träden i stadsparken är alldeles rosa, ljuvligt i mina ögon.

Nu är jag nästan framme!

Går förbi Hjärterum, som har massa fint. 
Springer runt lite i stan, ska bara titta och jag tittar "bara". Ringer och kollar om mina paket har kommit och det har dom. Jag var lite orolig att inte Tradera paketet skulle komma hem till mig, lättad.
Åker hem till Fina Bina. Hon håller på med att göra rabarberpaj av färska rabarber. Det blev mycket babbel, fika och så provade jag lite kläder ;-) När jag satte mig i bilen såg jag vad klockan var mycket. Livsfarligt att inte ha någon klocka på armen. Den går väldigt fort. när man har roligt ;-)



Hemma låg 2 paket och väntade på mig. I ett paket låg ett handgjort hjärta som Pernilla har gjort. Tack snälla söta, den var jättefin!!!! Ska bli jättekul att träffas på lördag!


I det andra paketet låg Velour frill dress i rose, som jag fyndade på Tradera. Trodde den skulle kommit i måndags, så den var efterlängtad, nu när den äntligen kom. Jag hade läst att frillenskulle var lite stor i storleken, så jag vågade att klippa till på denna som är en 3a. Japp, jag gillar den rosa frilliga saken!!!

Kraaaaam

3 kommentarer:

  1. JAA men se det funkade med en 3a!! :)

    Tack för idag! *KRAM*

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är! Jag satt och åt lunch på trappan ner till viskan igår. Var sedan vid Hjärterum vid 13. När var du där? Kul att du gillade halsbandet<3 Fina bilder du tagit på Borås.

    SvaraRadera
  3. Pernilla, jag kom 14:20!
    See you!!
    Tack igen ;-)

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina