tisdag 17 maj 2011

Nykär i Livealot!


Himmelen är grå och det duggar sakta. Barnen har nyss cyklat till skolan. Jag piggar upp mig med Livealot blouse. Den känns nästan lite ny när man inte har haft den sen förra säsongen. Frågar du mig tycker jag denna är den finaste färgställningen, rosa och powder ;-) För ungefär två årsen såg jag en tjej med denna blusen i byn. Jag letade efter den men den givetvis av den slut. Jag kliver in på Wonder (den hette FACE då) där hänger det bara  två Odd Mollysar bägge med nedsatt pris. Dels denna och en T shirt i dark rose, med tryck på ryggen. Det var en 3a på den trodde inte den skulle funka, men det gjorde den. Så nöjd jag var att jag äntligen hade hittat den. (Jag klämde till på T shirten oxå, för bara en hundring.)





Gjorde lite smothies till mig och barnen till frukost, gott!! Mixen har jag köpt på Netto för 299:-


Tjingeling!!

6 kommentarer:

  1. Mmmm den är jättefin! Broderiet bak är så vackert. Ledsen att min gått sönder. Ska försöka laga den. Nu ska jag ut i regnet<3

    SvaraRadera
  2. Ryggen på den blusen är helt underbar!! Mina har tyvärr mest beundrats från galgen..dumt nog!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefin!! Önskar att jag hade en. :-)
    kramar!

    SvaraRadera
  4. Verkligen en blus att bli på gott hunmör av!

    SvaraRadera
  5. Har den i andra färger, men håller med dig om att din är finast!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, den är en riktig karamell:-) Ska använda min någon dag.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina