onsdag 25 maj 2011

Typiskt mig...



.... jag skulle hämta kameran,och stoppa in minnet i datorn och göra ett inlägg. Så hittar jag ingen kamera i handväskan, går ut till bilen och letar två gånger, näe den finns inte här. Den måste ha glidit ur väskan, hoppas den ligger i min klädhylla på jobbet. Då får jag väl fota om dådå tänker jag. Letar, letar var är Niklas kamera? Han är fortfarande på jobbet, så jag kan inte fråga honom. Hittar den och går ut och fotar om. Tycker inte det syns, men jag har jobbat 10.5 timmar och är jättetrött. Jag har haft på mig Velour frill dress i rose, syns väl lite dåligt ;-) När jag skulle iväg imores skulle jag trycka ner 9 th Sweater i väskan men den fick inte plats. Så jag tog på mig den istället. Har haft på mig två fina vinster, halsbandet som jag vann av Pernilla och rosetthårspännet jag vann av Too di loo.

Såg att jag hade Traderapaket att hämta ut ;-) Så efter jobbet imorgon åker jag till byn och hämtar ut det!!

Kraaam!

4 kommentarer:

  1. Vad härligt fin du såg ut i dag! Sköna färgkombos.

    Syns inte att du är trött, men det är väl en tröst, tänk om alla skulle kunna se när man är så där trött som du förmodligen är.... ;-)

    kram!

    SvaraRadera
  2. Nej, inte kan man se att du är trött och har jobbat så länge :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hittar kameran! Fin är du som vanligt i färg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas den kommer fram snart din kamera! Inte så kul när sådana saker försvinner..
    Lite trött ser du nog ut..fast dina vackra kläder o färger piggar ju upp ordentligt!
    Tyvärr är det endast hos ett fåtal av er bloggare som jag kommer in i,blogger är så dum så dum..
    Hoppas du kan vila dig lite emellan allt!
    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina