söndag 22 maj 2011

Blåsigt på västkusten


Hela familjen tog en cykeltur, med fika nerpackad  i cykelväskan. Bilderna är ifrån längsta piren i Läjet (Träslövsläge). Det blåste ordentligt, så jag fick ta på mig så mycket som jag hade med mig. En vit top, Canna cardigan och plyshtröjan från Culture och mina längsta byxor som var trekvarts, såg väl sådär ut ihop men hellre det än att frysa. 
Vädret var sådär idag. Satt och solade och så gick den i moln och så höll det på. Men lite solbränna blev det ändå.




När vi kom hem satte jag på datorn, visste att det var en Tradera auktion som snart skulle gå ut, med något jag tyckte var fint. När jag kom in var det 7 minuter kvar, jag som trodde jag hade lite mer tid tillgodo. Jag tittade på nya plagg som kommit in och gick tillbaka till auktionen, 1 min kvar, jag lägger ett bud, men jag fick inte högsta budet, ska jag hinna lägga ett bud till, slänger ett bud, och jag vann den!! Tralla lalla la!! Om några dagar kan jag säkert visa den. Bina du har haft den förlänge sen ( trodde jag ja, detta är en annan modell, men samma tyg) och jag har inte glömt den ;-)

Kramar

3 kommentarer:

  1. Jahaja.. Eftersom jag har jättedålig koll på T kan jag inte ana vad det är men nyfiken blev jag :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Bina, här får du en ledtråd, (cerisa) fjärilar! Jag nämde den, när vi träffades hemma hos dig.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Åh vad nyfiken jag blev på ditt klick:)
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina