fredag 6 maj 2011

Fotoutmaning dag 5

I min bokhylla finns...och favoriten är... För det första äger vi ingen bokhylla. Jag har 2 små tavellister i köket, på varje list kan en bakbok stå, jag byter lite när jag känner för det. Gillar Leila och systrarna Eiserman, gillar jag bäst, de har så fina bilder i sina böcker. 

Jag läser inte mycket böcker. Men när jag har semester då vill jag läsa. Här har jag travat upp några böcker jag gillar! Annars ligger de i mitt nattduksbord. Har sett att det kommit ut en ny bok med "shoppoholicen" av Sophie Kinsella, den kan bli en av dem jag läser på min semestern. Små citroner gula av Kajsa Ingermarsson tycker oxå är bra.

2 kommentarer:

  1. Jag har nästan samma böcker hemma hos mig : ) Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också Leila och Eisermans - enkla välprövade recept + fina bilder.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina