torsdag 5 maj 2011

Fotoutmaning dag 4

En Odd Molly jag köpt men inte använder. Min fina Up-to-me-ism hänger mest i garderoben. Jag har bara använt den på nyårsaftonen några timmar. Men jag har tänkt att den passar fint nu till sommaren, med Canna cardigan i dark rose om det är lite kyligt. Så jag släpper inte den än.
Jag är en hamster på Odd Molly, sparar och sparar, men tack vare denna fotoutmaningen kommer det ett till salu/swappinlägg. Jag får nog inte färdigt det förrän imorgon eftermiddag. Idag tänker jag slita mig från jobbet 18:45  och om jag orkar tar jag mig till Shop around the corner som har modevisning "ute på gatan".

 ♥♥♥    Kram

4 kommentarer:

  1. Den är så fin. Jag har fortfarande inte använd min heller, men dagen efter träffen blir det konfirmation så då ska den få lufta sig tror jag.
    kram

    SvaraRadera
  2. Den är fantastisk. Hos mej hänger en i chalk som aldrig fått komma ut ur garderoben:)K

    SvaraRadera
  3. Låter som en ljuvlig kombo med Canna i rose!
    kram

    SvaraRadera
  4. Underbaraste klänningen:) Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina