söndag 1 maj 2011

Strandpromenaden ute vid Subbe fyr!

Strandpromenaden i Varberg är så vacker! Igårkväll gick vi rundan "runt Subbe fyr", inte runt fyren, men ni som varit här vet vad jag menar. Det var kallt, tur jag tog sjalen.

Tobias plockade vitsippor åt mamma.

Tobias och Gabriel i solnedgången, tyckte det blev läckert!

Subbe fyr och solnedgång.

Varbergs fästning, långt borta.

Niklas och jag, innan vi ska på promenaden.

Det börjar närma sig!
13 dagar kvar!!!
Till Freeportträffen ;-)

8 kommentarer:

  1. Så vackra bilder - Varberg är underbart :)

    Fin var du i sjalen också!

    Kram från V

    SvaraRadera
  2. Fina bilder, ni är så fina tillsammans.Nu är det bara 13 dagar kvar;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh vad vackert! Älskar havet :) Kramar

    SvaraRadera
  4. Hilde, det ska bli så KUUUUUL att träffa alla. Om jag hittar något på Freeport spelar inte så stor roll ;-)
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Ljuvliga bilder - nu längtar jag verkligen till Varberg! Ska dit tor-fre innan Freeportträffen och hoppas hinna med en långpromenad vid havet
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Fina bilder på solnedgången:) Varberg är bra mysigt! Kram

    SvaraRadera
  7. Så härliga bilder! Jag längtar till Västkusten när jag ser detta! Du är så fin som du alltid är;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  8. Godmorgon,
    vilka ljuvliga bilder du bjuder på!! Fantastiskt är förnamnet..
    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina