måndag 2 maj 2011

Cykeltur på gammal Crescent!

Lite bilder från cykelturen igår. Jag cyklar på mammas mosters gamla Crescent ;-) Gillar den skarpt!! Vi cyklar strandpromenaden mot fästningen. Det var så kallt, så jag fick is på armarna, kändes det som. Så när vi skulle hemåt valde vi att cykla en annan väg, mellan husen. Då fick jag upp värmen.

Leder upp cyklarna mot Platsarna. Havsutkiken var magnefik, fick inte med hela på bilden, när fästningen oxå skulle var med. Vilket fint grönområde för picknick där nere.

Vilken SÖT pytteliten stuga jag hittade!! Sådär gammadags och fin. (Ja,  med pressenning på taket, det  läcker väl in,  men det syns ju inte.) Hur söt som helst med världens finaste utsikt även här!!!  

Utsikten på hästhagaberget! 

Oxå jag, igen dådå!!

3 kommentarer:

  1. Wow, vilka bilder!!! Borde ta mig till Halland förstår jag, skam när vi har så nära att man aldrig tar sig dit!
    Men det såg kallt ut på cykeln, hihi... Här var det tre grader i morse och nu inte mer än tio trots strålande sol!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh vad det ser härligt ut! Jag har slutat cykla sen jag köpte moppen :/ och nu har dottern lagt beslag på cykeln..får nog hämta hem den igen :) Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har det runt dig. Tråkigt att det blev så kallt igen bara.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina