måndag 16 maj 2011

Den är här!!


Vad förvånad jag blev när jag kom hem. Ceannis väskan var här redan. Det var så att det kom ett sånt där erbjudande som man inte kan motstå, prenumenera på tidningen Lantliv, 6 nummer och få en väska från Ceannis alltihop för 249:- + porto 19:- Jag har väntat på inbetalningskortet skulle komma, man måste ju betala innan väskan kommer. Men nu är den här!! Frågar Niklas om han har betalat och det hade han. Han sa, det stod ju Niklas på den och då betalade ju jag. Jag har ju prenumenerat innan, så jag var tvungen att använda hans namn ;-) Nu ska jag hoppa av prenumationen!!!

9 kommentarer:

  1. Det där var en liten sötis!

    Ha en härlig kväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Wow vilken snygg väska! Är det erbjudandet kvar tro :) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gissar på att det är likadan väska som jag ska få...jag tog 6 nr av Drömhem & trädgård....den är ju jättesnygg!!!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  4. Supersöt väska och vilket bra erbjudande!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Bra erbjudande! Hur stor är den väskan?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fröken Abbe, 27 x 29 är den. Storleken större tycker jag är bättre, men man kan inte få allt.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Nä, det kan man ju inte :o)
    Och jag kan säga att jag är nöjd!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken fin premie dom hade där då! Söt väska är ju alltid användbart!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Så fin!

    Spännande att baka utan ägg och mjölk, blir säkert bra. Ska nog lägga ut det jag bakade på bloggen, lite kul att få till special bakande.

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina