måndag 23 maj 2011

Lite boring


Idag ser jag väl lite boring ut, men himla bra och sköna jobbarkläder på förskolan. Klänningen är från Chill Norway, koftan är Mesh short cardigan, tog ett par rätt långa trekvarts, eller vad de nu heter. Det är lite kyligt och då är dessa bra i längden. Converse i military på fossingarna. Idag har jag jobbat typ hela dagen 7:30-16:00 efter en stund, kvällsmöte med kvalitetsredovisning så jag är mör, när jag slutade vid nio-tiden. Tobias skulle ha matsäck med sig i morgon så den var det första jag gjorde när jag klev innanför dörren. Jag har haft minimalt med bloggtid de senaste 4 dagarna. Men så är det ibland. Imorgon slutar jag tidigt ;-) Får väl dyka i sängen så jag orkar upp. 


......♥♥♥......

5 kommentarer:

  1. Hej Christina! Inte alls boring, jag tycker att du ser jätte fin ut. Snygga Converse, kul med en annan färg. Härligt grönt ser det ut att vara där du bor.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker det var snyggt jag! Har också varit grå idag, men grå är också en färg :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Godmorgon sötis!
    Nej du är absolut inte tråkig, inte det minsta i mina ögon!! Tycker det ser ut som du har en av mina absoluta favorit dressar från Chillnorway..Maiu singlet dress tror jag den heter.(eller nåt..) Har tre stycken i olika färger, älskar dom!! Favoriter direkt hos mig, gärna med någon Mesch kofta över..
    Ha en fin dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Boring? Njae det tycker jag inte. Men om man inte är grå ibland så märks det ju inte skillnad när man är färgglad. =)

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina