lördag 21 maj 2011

Soligt men kallt i vinden...


Är nere i stugan och bara är! Det är soligt och fint, men det blåser. Har suttit och solat en stund, men idag blåste det rätt in på altanen, så det blev lite kallt.
Mamma ville ha en ny växt i landet och hon hade funderat på hosta. Det är väl inte min favorit, det slutade med att vi åkte och köpte cerisa rosor, Bonica iställer, bägge blev nöjda ;-)
Familjen åkte in en snabbis till stan. Jag köpte en massa fint till Tobias, som var med. Flera T-shits, trekvarts, linne, kallingar, strumpor, you name it!! En keps hade pappa och han oxå hittat. Han kommer att bli snygg den karln.


Strandtrift som växer på strandängen.


Helt Mollyfri idag, klänning från Lindex och plychluvtröja från Culture.


Var inne på Wonder och provade denna, vad den nu heter. Åhh, jag gillar den så!!!


Kramkram

4 kommentarer:

  1. Sweet brier blusen sitter ju som en smäck på dig! Jättefint! Jag har den i blått och cerise, men är sugen på en ljus också....
    Tack för färgnamnet. var just demidekk vi tänkt använda, men maken och jag är inte överens om färgen. Han vill ha mörk lasyr. Nu ska jag visa vad snyggt erat golv blev så får han allt ge sig!!!!
    Ser härligt ut i blåsten. Sitter på bussen hem från Oslo, men där blåste det också!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fin blusen var på dig, köpte du den?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hilde, inget köp, men rackarns fin. Har alltid gillat den och nu lyckades jag prova den.
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Åh va fin du va i blusen, den måste du ha:-)

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina