torsdag 19 maj 2011

Fullt upp!



Idag är det förskolans dag och det skulle vi fira. Det var grått ute och det regnade tidigt på morgonen. Det var bara att ta något som funkar under regnkläderna. Valet föll på LK och Rib jersey i rose. Vi hade tur och vädret klarnade upp och solen sken. Jag har varit en av dom som hållt i trådarna och allting blev så jättelyckat. Förutom när jag drack kaffe ur termosmuggen och det rann ut på mig.
Om en liten stund ska jag skutsa Tobias och några av hans klasskompisar till deras skolresa. De ska sova i militärtält och göra typ fångarna på gården. Sen ska jag på garden party, så idag är det fullt upp!! Nu ska jag välja vad jag ska ha på mig.


Det var fler än jag som inte gillar tråkiga ordkontroller.
Bort med ordkontrollen, så går det lättare och snabbare att kommentera!!!!

1 kommentar:

  1. Vad fin du var under regnstället, som du sedan lyckligtvis kunde ta av dig! Spännande för sonen o kul för dig med garden party!!
    Trevlig kväll!!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina