tisdag 24 maj 2011

I´m the winner!!

Jag har gått och vunnit denna, solhattarnas SOLHATT!!! Jo det är sant, jag nyper mig själv i armen ;-) Jag måste tacka Hilde, det var inne hos dig jag såg tävlingen, i din lista, tävlingen var hos Johnny´s Boutique. Jag skrev på min knaggliga engelska om mitt favorit plagg denna våren, som är Full bloomers och skickade med lite bilder. Idag dimper det ner ett mail att jag är VINNAREN!!!

Idag fick jag ett brev på posten från söta Too di loo. Vinsten, hårklämman med rosett, som jag  satte genast i håret. Tack snälla rara söta. Förresten, så tror jag vi träffades i Malmö, på en Odd Mollyträff, vi sprang på varandra på Lilla Torget när vi skulle äta tapas och jag tror att du och din väninna hade ätit färdigt. Världen är så liten ;-)



Tog min ljusa Mesh short cardigan och private dress och en tyllunderkjol från Indiska och spets leggins från Cream. Bilderna är lite mörka men klockan var bara 06:00 och inställningen är närbild :( men, men.... det är bara att gilla läget!!!

~~~~ ♥♥♥ ~~~~

♥Tack för alla grattis-hälsningar till vinsten, kan inte kommenterar i min blogg.♥

11 kommentarer:

  1. Grattis till fina vinsten! Den kommer du bara älska:-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis Christina! Vann du också i någon annan blogg, eller minns jag fel? Var det hos Pärlan? Du har ju supertur nu, men "you are worth it"

    Hattan ska bli perfekt på sommaren. Jag är så glad för din skull!!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!! Vad roligt verkligen du vann..o denna ljuvliga hatt! Den är helt superfin, perfekt i starka vårsolen!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag älskar tyllunderkjolen! Så otroligt snygg. Var har du köpt den månntro? Grattis till vinsten!

    SvaraRadera
  5. Åh så fantastiskt!! grattis grattis grattis!!!
    kram

    SvaraRadera
  6. Stort grattis! Jag ser fram emot att se den på! Kram Linsan

    SvaraRadera
  7. Grattis! Du verkar vara en riktig turtjej!
    Kram Frk Abbe

    SvaraRadera
  8. Å så kul, stort grattis!!! Den hatten kommer att sitta fint på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  9. åhh men tjohoo

    ---- STORT GRATTIS!!! ----

    SvaraRadera
  10. Wow, stort grattis. Vilken härlig tur du har :-) Kommer bli jättefin på dig.

    Jättefin är du idag förresten. Härlig combo

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  11. Kul - grattis till vinsten :-) Och snygg kombo!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina