lördag 7 maj 2011

Helt Mollyfri!!


Igår var jag på Lindex jag hade en rabattkupong 100kr rabatt om du köper underkläder för 300kr. Den passade perfekt för jag hade tänkt köpa lite trosor. Det var bara det att idag när jag skulle klippa bort lapparna så satt larmen kvar. Jaha då var det att ta sig till Lindex idag igen då. Tjejen i kassan bad om ursäkt flera gånger. Hon skickade med några flaskor, så som det ska vara!!  


När jag ändå var där kan man väl kika lite oxå ;-) Det hängde ett ensamt spetslinne som var L. Provade och den satt perfekt Jag hittade 2 svaga fläckar på linnet och fick det för 199:- som lite plåster på såren!!


Det var omedelbar kärlek <3

Idag har vi haft fix i trädgården, hela dagen lång!! Jag har gått i linne och shorts, det har varit jättevarmt 23 grader. Sommaren är här igen! Ikväll blir det grillning ;-)

Kram ♥♥

3 kommentarer:

  1. Lyckad shopping och snyggt bemötande - sånt gillas!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket sött linne!! Skönt höra du blev så vänligt bemött!
    Även Mollyfri är du somrig o fin!
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tänk, på Lindex har de faktiskt alltid bra service. Har också varit med om det och fick en klädroller som plåster på såren. Supersött linne, har också spanat på det. Bra köp
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina