onsdag 18 maj 2011

Mycket färg!!


Tjolahopp!! Efter jobbet var jag och fyllde på kylskåpet och bunkrade upp med lite mera fina fjärilsdisktrasor ;-) Hoppade in i någon butik i byn. När jag går där, säger en dam till mig och håller ut sin hand, vad fin du är!! Gillar du oxå färger?! Sen frågade hon mig vad det var hon hade hittat, hon trodde det var en kjol men det var ju en tubtopp!! Sen gick jag över torget, till nästa butik, så där lite sprudlande glad. Jag hade en såndär rabatt kupong,som jag skulle kunna utnyttja. Kikade lite och hittade ett par slitna, håliga jeans short, som satt skönt,  och vitt baslinne med tunna axelband, bra att ha under!!


Nu när jag skriver detta är risken att ni kommer och nyper mig i örat. Förklara gärna för mig, det här med ordkontroll, när man ska kommentera. Det är många som har det, varför har ni det, behövs det? Jag tycker det är jobbigt med alla ordkontroller när man ska kommentera Jag har det inte och jag får aldrig något "konstigt", vad är det ni tror att ni ska få??


Jag måste tacka för alla goa kommentarer jag har fått. Ja jag har aldrig fått någon elak kommentar. Jag är så nyfiken på alla som är här inne och tassar och smygläser. Det klart ni gärna får läsa, men jag är supernyfiken ;-)

Kramar ♥♥♥

14 kommentarer:

  1. Härligt med färg!
    Ordkontrollen har man för att verifiera att det är en människa som skriver och inte ett script/program som skickar ut spam ( reklam).
    Jag hade ordkontroll först men tog bort det för att göra det enklare o snabbare att kommentera - inga problem ännu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt som bara den! Färg gör livet lite ljusare. Jag har aldrig haft ordkontroll på min blogg, och nu har blogger lagt in spamfilter så jag tror det ska mycket till om det ska gå genom.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Roligt när okända kommer fram o ger beröm bara sådär! Då blir man glad!! Färger är verkligen härligt o påverkar oss i mångt o mycket.
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har också undrat varför det ser så olika ut när man kommenterar hos folk som har blogger. Bara för att jag läste ditt inlägg nu gick jag och kikade hur det såg ut i min och jag hade visst ordkontrollen på. Var helt omedvetet från min sida och det är ju möjligt att fler inte vet hur de har sina inställningar. Jag stängde dock av min nu. Får inte mycket elaka kommentarer och de jag får rensar jag bort i efterhand om det är anonyma påhopp. Konstruktiv kritik låter jag vara kvar.

    Tycker också du var superfin i färg. Blir glad av din outfit idag. Du strålar :-)

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Ja ordkontrollen är KASS, den är användarfientlig ;) och den behövs inte alls.

    FinChristina!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Ord-kontrollen är bortplockad nu! Tack för spark i arslet:) Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej Christina! Första gången som jag läser hos dig! Så fint du har det :) Hatar också ordkontroller, och dem är ju överallt nuförtiden... vet inte om jag har det på min blogg... hm... hoppas inte det!

    SvaraRadera
  8. Bra med ordkontrolls-fritt! Tycker bara det är irriterande. Har aldrig haft det själv, och inga spam än så länge. Vilka härliga färger det är på dig idag!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Du får bara fina kommentarer för du är så gullig, söt och bjuder på dig själv- ett vinnande koncept :) kram från Malin i Gbg

    SvaraRadera
  10. Malin!! Gulle dig ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Ja, du är jämnt så fin och färgglad, det gillar jag. Så fin sjalen är på dig, nu ska ordkontrollen bort från min blogg:-)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Snyggt! o den velourklänningen är så fin!

    ofta får man trycka på skicka kommentar både 4-5ggr för att det ska skickas iväg. Gör att ungefär hälften av mina kommentarer inte kommer iväg för jag ger upp.. vet inte varför det är så för min del, men men...

    SvaraRadera
  13. Hej heter Anna
    äger inte ett molly plagg men är ändå inne på din goa blogg några gånger i veckan för att titta på alla dina fina plagg o goa färger :-) själv är jag väl en som helst klär mig i svart svart svart... Men har nu äntligen börjat våga köpa lite färger Kommer att fortsätta följa din blogg // Kram anna från lysekil

    SvaraRadera
  14. Hej Anna! Så var det för mig innan då hade jag mycket svart och grått. Det var liksom säkert.
    Du är så välkommen att kika in <3
    Kramkram!!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina