måndag 9 maj 2011

En ny härlig dag!!



En ny härlig dag med strålande sol från en blå himmel. Har redan varit på sopetippem och slängt 4 STORA påsar med trädgårdsavfall, skönt. Vi har grejat mycket i trädgården denna helgen. Sitter här och känner doften av liljekonvalj, som jag plockade när jag gick ett varv runt huset igår kväll. Lite kul att se hur fint det hade blivit efter allt jobb. Sen har jag börjat skrapa färg från grunden och lilla muren. Det blir målning en annan helg. Hoppas Niklas börjar med det nu på lördag!! 
,

6 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra dag!
    Har mailat ang Lördag....Missar tyvärr...

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tina: ingen fara jag vet vad du heter i efternamn.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej på dig,
    åhh vad underbart med liljekonvaljer - det är absolut en av mina favoritblommor OCH dofter.

    I första hand vill jag gärna byta den rosa koftan till något annat som jag kan ha andvändning för - får jag inget napp kommer jag dock lägga ut den till försäljning :)

    /Carina

    SvaraRadera
  4. CLE, då håller jag utkik på Tradera!;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Din nya profilbild är så fin och härlig! Skulle skrivit detta innan men inte blivit av. Gillar dina vita hästar. Kramis

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina