tisdag 3 maj 2011

Fotoutmaning dag 2

I min handväska finns alltid.... Plånbok, mobil, nycklar, dimor, alvedon, smyckespåsen med fjärilen som jag har min rosa kameran i, genomskinligt läppglans hoppsan hittar 3 stycken i väskan är det där dom är!!, tvättservetter är bra att ha, tuggummi, kan var gott att stoppa i munnen,  reserv ob. Det är väl det som är viktigt för mig!! 
Är det något jag borde satsa på så är det ny handväska. Har bara sånadär billiga skinnimitation som man typ köper på KappAhl. Denna som jag har nu funkar inte dragkedjan riktigt bra, men den går att stänga och ibland öppnar den sig själv ;-). Jag såg en Maria Montazami väska på Jutaboden som var jättefin men 3500 är alldeles för mycket för mig för en väska. Hoppas jag snubblar på en som känns helt rätt och inte kostar en hel förmögenhet.  

1 kommentar:

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina